?>

3 Ay’da 22 Metruk Bina Yıkıldı

İl Sağlık Müdürlüğü Şube Müdürlüğü tarafından verilen brifingde uyuşturucu ile mücadele kapsamında yürütülen çalışmalarda Batman Belediyesinin işyeri ve internet cafe denetimleri ile metruk binaların yıkım çalışmaları değerlendirildi.

Gündem - 8 yıl önce

Batman Belediyesinin yıkımı gerekleştirilen metruk yapı sayısında her geçen yıl artış yaşandığına dikkat çekilirken 2014 yılında 12, 2015 yılında 14, 2016 yılında 2 adet, 2017 yılında 62 adet ve 2018 yılı ilk 3 ay içerisinde 22 adet metruk binanın yıkıldığı belirtildi.

Haftanın Öne Çıkanları

Petrol, Bergamayla 1-1 Berabere Kaldı

2018-04-09 18:55 - Spor

Başarılı Sporcular Ödüllendirildi

2018-04-10 18:22 - Spor

Karatecilerimiz Türkiye Finalinde

2018-04-10 18:23 - Spor

Gerçüş’te Polis Teşkilatının yıldönümü kutlandı

2018-04-11 20:10 - Gündem

Yazar Mine Sota Öğrencilerle Buluştu

2018-04-11 20:07 - Gündem

Kültür’ün Kızları Şampiyon Oldu

2018-04-10 18:21 - Spor

Üniversite Salon Hokeyi Takımı 3. Oldu

2018-04-10 18:18 - Spor

Hatem’li Öğrenciler Polisleri Unutmadı

2018-04-11 20:15 - Gündem

‘Koşabiliyorken Koş’ Etkinliğine Davet

2018-04-09 18:54 - Spor

Başkan Vekili Aksoy, Miraç Kandilini kutladı

2018-04-12 18:11 - Gündem

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem