?>

4. Fen Olimpiyatları gerçekleştirildi

Batman Fen Lisesinin geleneksel hale getirdiği, ‘Fen Olimpiyatları’nın bu yıl 43.sü yapıldı.

Gündem - 8 yıl önce

Olimpiyatlar, ortaokul 6.-7. ve 8 sınıf öğrencilerinin katılımı ile Fen Lisesinde gerçekleşti. Batman Fen Lisesini ziyaret eden İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Bahattin Atilla Fen Olimpiyatı ile ilgili Fen Lisesi Müdürü Mehmet İsen’den bilgi aldı, öğrencilere olimpiyat öncesi bir konuşma yaptı. İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Bahattin Atilla; “ sevgili gençler bütün insanlar ilimle doğar bilgiyle büyür ve her ikisiyle itibar görür. Toplumdaki ana tema budur, su an burada bulunan sizler ilimle doğdunuz, ne demek bu göz başlı başına bir ilim dalıdır, kulak başlı başına bir ilim dalıdır, beyin başlı başına bir ilim dalıdır. Sahip olduğumuz bu organlarla biz ne yapacağız bilgiyle büyüyeceğiz. Bilgi olunca da toplum içinde itibar kazanacağız. Peki, bu itibar neyle olur muhabbetle, nezaketle sevgiyle ve saygıyla olur, işte bu gün burada bulunmamızın nedeni budur. Okul idaresi öğretmenlerimizin, velilerimizin ve siz değerli öğrencilerimizin buradaki amacı budur. Sevgili öğrenciler bugün fen lisemizin koordinatörlüğünde ilimizdeki ortaokullardan 6-7 ve 8. Sınıf öğrencilerimizin katıldığı fen olimpiyatını gerçekleştireceğiz. Gerçekleştireceğimiz olimpiyatta sizler okullarınızı temsil edeceksiniz, olimpiyatın değerlendirmeleri yapıldıktan sonra 2 Mayıs’ta düzenlenecek programla olimpiyat sonucu açıklanacak. Ben tekrar bu gün buraya gelen tüm velilerimize ve öğretmen arkadaşlarıma ve öğrencilerimize hoş geldiniz diyorum” diye konuşan Atilla daha sonra olimpiyatların yapıldığı sınıfları ziyaret edip öğrencilere başarılar diledi. Olimpiyat sonrası öğretmen ve öğrencilerle toplu hatıra fotoğrafı çektirildi. Olimpiyatta birinci gelecek okul öğrencilerine 250’şer TL tablet ve plaket, ikinci gelecek okul öğrencilerine 200’er TL tablet ve plaket, üçüncü gelecek okul öğrencilerine 150’şer TL tablet  ve plaket ile ferdi olarak birinci olacak öğrencilere de mansiyon ödülü verilecek.

Haftanın Öne Çıkanları

BEŞİRİ’Lİ KIZLARA MALZEME DESTEĞİ

2018-04-19 19:33 - Spor

Arıca Köyünde Halı Saha açılışı yapıldı

2018-04-17 18:44 - Spor

160 Sporcu Ağırlandı

2018-04-17 18:54 - Spor

Çelik; “Batman iyibir ders verdi”

2018-04-17 18:59 - Gündem

“Bu takım,satılık değil”

2018-04-18 18:47 - Spor

Aydın Aslan profesyonel oldu

2018-04-18 18:46 - Spor

HDP’den Çarşema Sor ziyareti

2018-04-18 18:52 - Gündem

İLK İMZALAR BATMAN’DAN

2018-04-19 19:43 - Gündem

“ÜNİVERSİTELİ OLMAK” PROJESİ İLGİ GÖRDÜ

2018-04-19 19:40 - Gündem

KIZ TAKIMI TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜ

2018-04-19 19:36 - Gündem

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem