?>

ADIM ADIM PLAY OFF'A

1955 Batman Belediyespor Kulübü Kadın Futbol Takımı, hafta sonu rakibi karşısında 3 altın değerindeki puanı aldı.

Spor - 3 yıl önce

TFF Kadın Futbol Takımında birinci ligdeki iddiasını sürdüren ve geçen hafta Gazikent Spor Kulübü karşısında 0-0 berabere kalmasına rağmen ligde play-off şansını sürdüren 1955 Batman Belediyesispor Kulübü Kadın Futbol Takımı, Erzincan Gençler Gücü karşılaşmasını 5-3'lük skorla tamamladı.

Ligi ikinci olarak tamamlayan Kadın Futbol Takımı, Türkiye geneli son 8 takım arasında play-off'a kalmaya hak kazandı.

Konu ile ilgili Belediye Spor İşleri Müdürü ve aynı zamanda 1955 Batman Belediyesispor Kulübü Başkanı Burak Eren, sporcuların çok zorlu ve meşakkatli bir sürecin ardından play-off'a kaldıklarını, bunun da memnuniyet verici olduğunu ifade ederek: "Tüm ekibi tebrik ediyorum. Kadınlarımız yapılacak play-off'un ardından inşallah birinci ligde mücadelede edecektir. Buna inanıyor, takım oyuncularıma güveniyorum" dedi.

 

Haftanın Öne Çıkanları

GALATASARAY'IN ŞAMPİYONLUĞU KUTLANDI

2023-05-31 11:02 - Spor

SAADET, SEÇİMLERİ DEĞERLENDİRDİ

2023-06-04 17:10 - Gündem

VEKİLLER YEMİN ETTİ

2023-06-03 13:49 - Politika

MATEMATİK OLİMPİYAT YARIŞMASI ÖDÜLLERİ VERİLDİ

2023-06-01 13:25 - Eğitim

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN KABİNE'Yİ AÇIKLADI

2023-06-04 10:51 - Gündem

KİTLE KAPALI AMELİYAT İLE BAŞARIYLA ALINDI

2023-06-01 13:26 - Sağlık

NASIROĞLU, TÜM VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR ETTİ

2023-06-04 10:44 - Politika

ZABITA, FIRIN DENETİMLERİNDE TAVİZ VERMİYOR

2023-06-02 14:45 - Sağlık

NASIROĞLU “TÜRKİYE YÜZYILINI İNŞA EDECEK KADROLARA OLAN İNANCIMIZ TAM”

2023-06-04 10:47 - Gündem

CANPOLAT “SİGARAYI BIRAKMANIN TAM ZAMANI”

2023-05-31 13:23 - Sağlık

İlgili Haberler

BARAJLARDAN BIRAKILAN SULARA TEPKİ

14:33 - Spor

U13 LİGİNİN LİDERİ 19 MAYIS GENÇLİK SPOR

01:21 - Spor

ORYANTİRİNG GRUP ŞAMPİYONASI TAMAMLANDI

02:49 - Spor

HAVALİMANINDA 8 TAKIM YARIŞTI

12:33 - Spor

PETROLSPOR’DAN GÜREŞTE TÜRKİYE ÜÇÜNCÜLÜĞÜ BAŞARISI

14:41 - Spor

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem