?>

Analigte Basketbol Rüzgârı

Batman Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Analig müsabakalarında Batman erkek basketbol takımımınız grup birincisi olarak yarı finallere kalmaya hak kazandı.

Spor - 8 yıl önce

Gruptan birinci olarak çıkan basketbol erkek takımımızın Türkiye çapında derece yapması bekleniliyor. Analig branşlarında alınan derecelerin sevindirici olduğunu belirten Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Halil Eren, emeği ve katkısı olan herkesi kutladı. İl Müdürü Eren; “2018 Analig müsabakalarında elde ettiğimiz sonuçlar ilimizin tanıtımına büyük katkı sunmaktadır. Buda bizleri son derece sevindiriyor.” diye konuştu.

Haftanın Öne Çıkanları

BATSO Adayı Mehmet Ekinci, basınla buluştu

2018-03-11 18:08 - Gündem

Öğrenciler ağaç dikti

2018-03-08 18:29 - Gündem

ÖZDEMİR’DEN PİRİ REİS’TE KONFERANS VERDİ

2018-03-13 18:43 - Gündem

Nasıroğlu’ndan 8 Mart mesajı

2018-03-07 20:34 - Gündem

“KODLAMA HAREKETİ” EĞİTİMİ TAMAMLANDI

2018-03-13 18:45 - Gündem

Çelik; “Barışın Mimarı Kadınlardır”

2018-03-11 17:56 - Gündem

Seferberlikte hedef 32 bin kişi

2018-03-07 20:28 - Gündem

TOKİ FUTBOL’DA DA ŞAMPİYON

2018-03-13 18:38 - Spor

ÇELİK; “12 PARTİNİN KATILIMIYLA KURULDUK”

2018-03-13 18:44 - Gündem

Basketbol’da Bölge Şampiyonu Olduk

2018-03-12 17:31 - Spor

İlgili Haberler

BARAJLARDAN BIRAKILAN SULARA TEPKİ

14:33 - Spor

U13 LİGİNİN LİDERİ 19 MAYIS GENÇLİK SPOR

01:21 - Spor

ORYANTİRİNG GRUP ŞAMPİYONASI TAMAMLANDI

02:49 - Spor

HAVALİMANINDA 8 TAKIM YARIŞTI

12:33 - Spor

PETROLSPOR’DAN GÜREŞTE TÜRKİYE ÜÇÜNCÜLÜĞÜ BAŞARISI

14:41 - Spor

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem