?>

Başkan Vekili Aksoy, oyunu kullandı

Batman Belediye Başkan Vekili Ertuğ Şevket Aksoy, oyunu Ziya Gökalp Mahallesi bulunan Batman Lisesi’nde kullandı.

Gündem - 9 yıl önce

Büyük ilgi gösteren vatandaşlar, Başkan Vekili Aksoy ile fotoğraf çektirdi. Batman Lisesi’nde 1405 nolu sandıkta oy kullanan Başkan Vekili Aksoy, görevlilere teşekkür ederek kolaylıklar diledi. Oyunu kullandıktan sonra okuldan ayrılan Belediye Başkan Vekili Ertuğ Şevket Aksoy, referandumun sorunsuz geçmesi temennisinde bulundu.

Haftanın Öne Çıkanları

Ensarioğlu, Sırlan’ın misafiriydi

2017-04-17 00:27 - Gündem

Beşiri’li Kızlar Galatasaraya Karşı Oynadı

2017-04-17 00:30 - Spor

silahlı saldırı: Bir ölü, bir yaralı

2017-04-13 22:09 - Gündem

Uraz: Herkesten Özür diliyorum

2017-04-12 21:53 - Spor

Atletizm’de balkan 2.Cisi olduk

2017-04-10 23:35 - Spor

Meydan Projesi görücüye çıktı

2017-04-12 22:08 - Gündem

Badminton’da Türkiye Finalindeyiz

2017-04-17 20:26 - Spor

Uçar ve Polat, Yolağzı Köyündeydi

2017-04-10 23:41 - Gündem

Hamidi’den gençlere süpriz ziyaret

2017-04-13 22:07 - Gündem

Belediyeden Okul Bahçelerine Düzenleme

2017-04-12 02:19 - Gündem

İlgili Haberler

BATMAN’A YENİ VİZYON PROJESİ

01:24 - Gündem

BATMAN’DAN TÜRKİYE İKİNCİLİĞİ BAŞARISI

01:22 - Gündem

DİCLE ELEKTRİK’TEN BORÇLU TARIMSAL SULAMA ABONELERİNE UYARI

01:22 - Gündem

SASON’DA 170 MÜKELLEFE VERGİ DENETİMİ

01:20 - Gündem

84 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİYE, 63 BİNİ AŞKIN TARAFTARA ULAŞIM DESTEĞİ

01:19 - Gündem

Günün Manşetleri

BAKIM MERKEZİ İDDİALARI İÇİN EYLEM BAŞLATILDI

01:25 - Politika

BATMAN’A YENİ VİZYON PROJESİ

01:24 - Gündem

BATMAN’DAN TÜRKİYE İKİNCİLİĞİ BAŞARISI

01:22 - Gündem

DİCLE ELEKTRİK’TEN BORÇLU TARIMSAL SULAMA ABONELERİNE UYARI

01:22 - Gündem

U13 LİGİNİN LİDERİ 19 MAYIS GENÇLİK SPOR

01:21 - Spor