?>

BATMANLI SPORCULARA SICAK KARŞILAMA

Şanlıurfa’da 20 ilden 110 sporcunun katıldığı Göbeklitepe Tenis Bahar Kupası maçları başladı

Gündem - 7 yıl önce

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan ve Güneydoğu’da bir ilk olma özelliğine sahip Tenis Dünyası, ilk ulusal turnuvasına Batman’dan da 9’u sporcu 15 kişilik ekip katıldı. 2-8 Şubat tarihleri arasında devam edecek turnuvada toplamda 138 karşılaşma yer alacak. Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Nihat Çiftçi ve Tenis Federasyon Başkanı Cengiz Durmuş, Batmanlı sporcularla bir araya gelerek başarı dileklerini iletti.

Haftanın Öne Çıkanları

LÖSEMİ VE KANSER HASTALARINA ANLAMLI DESTEK

2019-02-04 16:57 - Sağlık

KADIN PERSONELE KANSER EĞİTİMİ

2019-02-04 16:51 - Sağlık

ERKEN TANI HAYAT KURTARIR!

2019-02-05 13:49 - Sağlık

NEFES KESEN DART ŞAMPİYONASI

2019-01-31 15:38 - Spor

“DESTEĞE İHTİYACIMIZ VAR”

2019-01-30 17:20 - Spor

DART’TA BÜYÜK BAŞARI

2019-02-04 16:53 - Spor

AVCI, MİLLİ TAKIMDA

2019-02-04 16:52 - Spor

HACI EKREM SOFRASI ANKARA’DA AÇILDI

2019-01-29 17:29 - Halkın Sesi

“ŞUBAT DOLU DOLU GEÇECEK”

2019-02-04 16:54 - Halkın Sesi

İL BAŞKANI GÜR’DEN MANİFESTO AÇIKLAMASI

2019-02-03 18:13 - Gündem

İlgili Haberler

ASFALT ÇALIŞMALARI BİRÇOK NOKTADA DEVAM EDİYOR

17:14 - Gündem

BATMAN HAVALİMANI’NDA BÜYÜK DÖNÜŞÜM

17:12 - Gündem

ÖĞRENCİLER KARNE SEVİNCİYLE YAZ TATİLİNE GİRDİ

17:11 - Gündem

30 YILLIK AĞAÇLAR KESİLDİ

17:10 - Gündem

İŞGALE NEDEN OLAN MATERYALLER TOPLATILDI

17:08 - Gündem

Günün Manşetleri

ASFALT ÇALIŞMALARI BİRÇOK NOKTADA DEVAM EDİYOR

17:14 - Gündem

BATMAN HAVALİMANI’NDA BÜYÜK DÖNÜŞÜM

17:12 - Gündem

ÖĞRENCİLER KARNE SEVİNCİYLE YAZ TATİLİNE GİRDİ

17:11 - Gündem

30 YILLIK AĞAÇLAR KESİLDİ

17:10 - Gündem

“KÖKLERDEN GELECEĞE EĞİTİM YOLCULUĞUMUZ SÜRÜYOR”

17:09 - Eğitim