?>

BELEDİYEDEN ‘MAMOGRAFİ’ HİZMETİ

Batman Belediyesi, gaziantep büyükşehir belediye başkanlığı sağlık işleri şube müdürlüğüyle düzenlediği programla, batman’da bulunan kadınlara ücretsiz ‘göğüs kanseri’ tarama programı düzenliyor.

Gündem - 8 yıl önce

Göğüs kanserinde erken teşhisin önemine değinen belediye başkan vekili ertuğ şevket aksoy, batmanlı kadınları 13-17 ağustos 2018 tarihleri arasında ‘göğüs kanseri taraması’ için ücretsiz muayene olmaya davet etti. Başkan vekili aksoy, kadınların sağlığını önemsediklerini, getirilecek mamografi cihazı ile tarama işleminin batman belediye başkanlığı yanında bulunan 15 temmuz parkı’nda uzman sağlık personelince akşam saatlerine bu hizmetin verileceğini sözlerine ekledi.

 

Haftanın Öne Çıkanları

PETROLSPOR’UN HAZIRLIK MAÇLARI PROGRAMI BELLİ OLDU

2018-08-09 17:24 - Spor

KARİZMA SHOW GELİYOR

2018-08-08 18:21 - Spor

‘SPOR VE KARDEŞLİK’ TURNUVASI BAŞLADI

2018-08-05 18:06 - Spor

HENTBOLDA FİKSTÜR BELLİ OLDU

2018-08-08 18:23 - Gündem

ŞENLİK GİBİ TURNUVA

2018-08-09 17:23 - Spor

İLK HAZIRLIK MAÇI BUGÜN

2018-08-07 21:55 - Gündem

KARI KOCA TARTIŞMASI KANLI BİTTİ

2018-08-08 18:37 - Gündem

HEDEF 10 BİN KOMBİNE

2018-08-05 18:04 - Spor

MAYIN KURBANLARINI UNUTMADILAR

2018-08-02 18:05 - Gündem

EMEKLİ TOKİ’YE YENİ YOL

2018-08-02 18:05 - Gündem

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem