?>

Beşiri’de 15 Temmuz Spor Etkinliği

Batman Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünün bünyesindeki Beşiri İlçe Müdürlüğü ‘15 Temmuz Demokrasi ve Şehitleri’ anısına bir dizi Spor etkinliği düzenledi.

Spor - 9 yıl önce

Badminton, futbol ve basketbol Anma turnuvasına yüzlerce sporcu katılım sağladı. Müsabakalar sonucunda dereceye giren takım ve sporculara Beşiri Kaymakamı Mustafa Maslak, Garnizon Komutanı Fikret Yavuz, Milli Eğitim İlçe Müdürü Ubeydullah Aydın, Beşiri Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdür vekili İshak Aksoy ve diğer davetliler tarafından çeşitli ödüller verildi. Ayrıca yapılan anma etkinlikleri boyunca Kızılay katılımcı ve davetlilere çeşitli ikramlarda bulundu.

Haftanın Öne Çıkanları

Judo Takımı Aksaray’da

2017-07-14 02:20 - Spor

Nüfus’ta Yeni Kartlar

2017-07-11 00:03 - Gündem

Eski rektör Uluçam'ın gözaltı sebebi açıklandı

2017-07-11 00:20 - Gündem

Hentbol Takımına 4 Yabancı Transfer

2017-07-11 23:59 - Spor

Hentbol Takımında İddialı Transferler

2017-07-12 21:45 - Spor

Yaz Sezonu Gez, Öğren, Eğlen

2017-07-10 03:09 - Spor

3 ayrı kaza: 1 ölü 16 yaralı

2017-07-12 00:27 - Gündem

Özturan Petrolspor’da

2017-07-10 23:32 - Spor

Uluçam’ı uyarmıştık!

2017-07-10 03:33 - Gündem

Yurttaş, Futbol Direktörü oldu

2017-07-10 03:18 - Spor

İlgili Haberler

BARAJLARDAN BIRAKILAN SULARA TEPKİ

14:33 - Spor

U13 LİGİNİN LİDERİ 19 MAYIS GENÇLİK SPOR

01:21 - Spor

ORYANTİRİNG GRUP ŞAMPİYONASI TAMAMLANDI

02:49 - Spor

HAVALİMANINDA 8 TAKIM YARIŞTI

12:33 - Spor

PETROLSPOR’DAN GÜREŞTE TÜRKİYE ÜÇÜNCÜLÜĞÜ BAŞARISI

14:41 - Spor

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem