?>

Beşiri Devlet’e ‘Bebek Dostu” Unvanı

Ülke genelinde olduğu gibi ilimizde de 1991 yılından beri anne ve çocuk sağlığı hizmetleri kapsamında çocuk sağlığının korunması, hastalıkların azaltılması, ölümlerin önlenmesi amacıyla diğer çocuk sağlığı programlarıyla birlikte “Anne Sütünün Teşviki ve Bebek Dostu Sağlık Kuruluşları Programı sürdürülmektedir.

Gündem - 9 yıl önce

Doğru anne  sütü uygulamalarını hizmet sunumuna yansıtan ve kurumsallaştıran kurumlara da ‘Bebek Dostu Hastane ‘ unvanı verilmektedir. Bu kapsamda Batman İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı olan Beşiri Devlet Hastanesi ‘Bebek Dostu Hastane’ Unvanı aldı. Bebek Dostu hastane plaketi düzenlenen bir törenle İl Sağlık Müdürü Uz. Dr. Osman Sünger tarafından hastane yönetimine takdim edildi.

“İLK ADIM ANNE SÜTÜ” Törende konuşan İl Sağlık Müdürü Uz. Dr. Osman Sünger, “Bütün bebekler ve çocuklar, sağlıklı olmak ve sağlığını korumak için yeterince beslenme hakkına sahiptir. Emzirme ise bebeklere ve çocuklara bu hakkı sağlayan en uygun yöntemdir. Sağlıklı beslenmeye giden yolda atılması gereken ilk adım, anne sütü ile emzirmenin korunması, desteklenmesi ve yaygınlaştırılmasıdır. Biz de bunu elimizden geldiğince yaygınlaştırmaya çalışıyoruz” dedi. Sünger,“Anne sütünün teşviki ve annelere emzirme konusunda doğru alışkanlıkların kazandırılması hususunda güncel bilgilerle eğitilmiş sağlık personelinin de emeğini unutmamak gerektiğini söyledi.

 

Haftanın Öne Çıkanları

HEDEF’TEN ÖRNEK DAVRANIŞ

2017-12-14 17:25 - Gündem

Basketbolda Şampiyon İmkb Belde

2017-12-13 17:24 - Spor

Denizli’den Batman’a Horoz Heykeli

2017-12-12 19:51 - Gündem

Örnek fotoğraf...

2017-12-13 17:31 - Gündem

VİZYON’DA SONA DOĞRU

2017-12-14 17:28 - Gündem

FISTIK FİDANI DİKİMİ BAŞLADI

2017-12-14 17:19 - Gündem

“OKUL DESTEK PROJESİ” ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ

2017-12-14 17:16 - Gündem

Curling takımı Erzurum’a gitti

2017-12-12 19:42 - Spor

Konaç’tan transfer müjdesi

2017-12-19 01:03 - Spor

Trafik kazası: Biri ağır 5 yaralı

2017-12-13 17:38 - Gündem

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem