?>

Emektarlara plaket

Batman Bölge Devlet Hastanesinde uzun süre görev yapıp emekli olan iki personele, teşekkür plaketi verildi.

Gündem - 8 yıl önce

Batman Bölge Devlet Hastanesinden emekliye ayrılan sağlık personelleri Ali Çelik ve Abdurrahman Yıldız’a hastane yönetimi tarafından teşekkür edilerek, plaket takdimi yapıldı. Hastane Yöneticileri “İşini özveri ile yapan personellerimizin katkısı ile hastanemizde başarı çıtası her geçen gün yükselmektedir” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Batman’ın Geceleri Işıl Işıl

2018-03-05 18:27 - Gündem

Gözler Tayfun Öztoprak’ın Konserinde

2018-03-01 20:10 - Gündem

Aydın’ın ‘Kelimeler Kadar’ kitabı çıktı

2018-03-01 20:09 - Gündem

Seferberlikte hedef 32 bin kişi

2018-03-07 20:28 - Gündem

İmam Sağdıç, Öğrencileriyle Buluştu

2018-03-04 18:28 - Gündem

Bilim Teknik, Futbolda Bölge Şampiyonu Oldu

2018-03-05 18:30 - Spor

Seriye devam

2018-03-05 18:31 - Spor

Kulüpler Halk Oyunları Yarışması Yapıldı

2018-03-04 18:18 - Spor

Küçük Hentbolcularda Heyecan Başladı

2018-03-04 18:23 - Spor

Batso ‘Spor Kardeşliğinde Benden Varım!’ dedi

2018-03-04 18:24 - Spor

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem