?>

Esnaftan Belediyeye Çağrı

6 işyeri sahibi esnaf, yaklaşık 30 yıldır bulundukları yerin Belediye tarafından yıktırılmak istendiğini belirterek çağrıda bulundu.

Gündem - 9 yıl önce

Batman’ın Pazaryeri Mahallesi’nde eski hal girişinde bulunan 6 iş yeri sahibi esnaf, yaklaşık 30 yıldır bulundukları yerin ilçe otogarı yapılacağından dolayı belediye tarafından yıktırılmak istendiğini, bu yüzden kendileriyle birlikte çok sayıda işçinin işsiz kalacağını belirterek, çağrıda bulundu. Bir araya gelen 6 işyeri sahibi esnaf basın açıklaması yaparak, iş yerlerinden çıkmak istemediklerini söylediler. Esnaf adına konuşan Abdurrahim Doğan, belediyeden kiraladıkları iş yerlerinin, sözleşmeleri bulunmasına rağmen kendilerinin haberi olmadan belediyenin sözleşmelerini tek taraflı feshettiğini ileri sürerek, duruma tepki gösterdi. Belediyenin işyerlerini boşaltmaları için 8 gün mühlet verdiğini dile getiren Doğan, işyerlerinden çıkmak istemediklerini ifade etti. İşyerlerinin yıktırılması durumunda hukuki işlem başlatacaklarını dile getiren Doğan, “Bundan 29 yıl önce biz belediyeden 6 işyeri kiraladık. 29 yıl içerisinde vergimizi, kiramızı, su paramızı periyodik olarak ödedik. Bütün prosedürleri yerine getirdik. 29 yıl zarfında 4 tane belediye başkanı değişti, kesinlikle yerimizde kaldık. Şu anki belediye hiç beklemediğimiz bir şekilde ‘burayı boşaltın, bu yerler bizimdir, buraya ilçe otogarı yapacağız ve sizin yerlerinizi de proje içine aldık’ dediler. Bizden habersiz, bize danışmadan bu projeyi hazırladılar. Bize bir tebligat geldi ve ‘8 gün içinde boşaltın, biz burayı yıkıyoruz’ denildi. Belediyeden tek isteğimiz, yerimizde kalmak istiyoruz. 52 aile biz buradayız. Çok mağdur oluruz.” dedi. Konuyla ilgili görüştüğümüz belediye yetkilileri ise esnafın mağdur edilmeyeceğini belirterek şunları kaydetti: Konuyla ilgili görüştüğümüz belediye yetkilileri ise esnafların mağdur edilmeyeceğini belirterek şunları kaydetti: “Şu anda ilçe otogarı ve Belediyemiz İşletme ve İştirakler Müdürlüğü araç otoparkı ve araç bakım istasyonu yapılabilmesi için orada faaliyet yürüten yapıların kaldırılması gerekiyor. Hukuk bürosu, kiralama servisi ve zabıta ekiplerimizin esnafla yapmış olduğu görüşmelerde yapılacak olan çalışmanın neticesinde kendilerine yine yer tahsis edileceği yönünde bilgi verilmiş. Şimdi onlar orada olduğu süre içerisinde belediye orada kompleksle ilgili çalışma başlatamıyor. Bu sözlü ve yazılı olarak kendilerine yaklaşık bir yıldan fazla bir zaman önce tebliğ edilmiştir.”

Haftanın Öne Çıkanları

Kayıp kız çocuğu bulundu

2017-05-11 19:16 - Gündem

Şehit Emrah Çelebi’in İsmi Halı Sahaya Verilecek

2017-05-11 19:04 - Gündem

Hentbol Takımı’dan Vali Deniz’e ziyaret

2017-05-04 22:14 - Spor

Dünya markası ‘Mannol’ Batman’da

2017-05-11 19:02 - Gündem

“Bir dakika yerime geçer misin”

2017-05-11 19:12 - Gündem

Hentbol Takımımız yarı finalde

2017-05-09 00:56 - Spor

Yarım kalan taziye evi yardım bekliyor

2017-05-09 01:03 - Gündem

Masa Tenisinde Batman Farkı

2017-05-08 00:34 - Spor

Çocukları engelli olan Suriyeli aile yardım bekliyor

2017-05-08 00:47 - Gündem

Şirin Ağaya Oskar Ödülü

2017-05-04 22:25 - Gündem

İlgili Haberler

BATMAN’A YENİ VİZYON PROJESİ

01:24 - Gündem

BATMAN’DAN TÜRKİYE İKİNCİLİĞİ BAŞARISI

01:22 - Gündem

DİCLE ELEKTRİK’TEN BORÇLU TARIMSAL SULAMA ABONELERİNE UYARI

01:22 - Gündem

SASON’DA 170 MÜKELLEFE VERGİ DENETİMİ

01:20 - Gündem

84 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİYE, 63 BİNİ AŞKIN TARAFTARA ULAŞIM DESTEĞİ

01:19 - Gündem

Günün Manşetleri

BAKIM MERKEZİ İDDİALARI İÇİN EYLEM BAŞLATILDI

01:25 - Politika

BATMAN’A YENİ VİZYON PROJESİ

01:24 - Gündem

BATMAN’DAN TÜRKİYE İKİNCİLİĞİ BAŞARISI

01:22 - Gündem

DİCLE ELEKTRİK’TEN BORÇLU TARIMSAL SULAMA ABONELERİNE UYARI

01:22 - Gündem

U13 LİGİNİN LİDERİ 19 MAYIS GENÇLİK SPOR

01:21 - Spor