?>

GENÇLİK DEPREMZEDELER İÇİN SEFERBER OLDU

Batman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bütün birimleriyle, depremzedelere ulaştırmak için birçok yardım kampanyası düzenledi.

Gündem - 3 yıl önce

Çay, Şeker, ekmek, topkek, meyve suyu, battaniye, mont, bot, bebek maması, bebek bezi, ısıtıcı, uyku tulumu, yağmurluk, hijyen seti ve temel gıda malzemelerinden oluşan yardımları kısa zamanda koordinasyon merkeziyle koordineli bir şekilde deprem bölgelerine ulaştırıyor.

BÜTÜN TESİSLER YARDIM TOPLAMA MERKEZİ OLDU

Batman Gençlik Merkezi, Petrolkent Gençlik Merkezi, Komando Gençlik Kültür Evi ve Üniversite Merkez kampüsünde bulunan Mobil gençlik Merkezleri başta olmak üzere, bütün tesislerde yardımlar toplanılıyor. Konuyla ilgili olarak açıklamada bulunan Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk “Öncelikle depremde hayatlarını kaybeden bütün vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, yaralılara acil şifalar diliyorum. Allah depremzedelerin yakınları başta olmak üzere bütün ülkemize sabır versin. Hepimizin başı sağ olsun.

Ülke olarak çok zorlu bir süreçten geçiyoruz. Hepimiz elimizden geldiği kadarıyla elimizi taşın altına koymalıyız. Bizler kendi birimlerimizle ciddi anlamda yardımları toplayıp deprem bölgelerine anında ulaştırıyoruz. Dolan araçlarımızı bekletmiyor ve hemen sevkiyatını yapıyoruz. Yardımlarımız aralıksız devam edecek. Allah herkesten razı olsun. Lütfen deprem bölgelerindeki vatandaşlarımızca dualarınızı eksik etmeyin” diye konuştu.

 

Haftanın Öne Çıkanları

OTOFİNANSÖR ARAÇ KREDİ MERKEZİ AÇILIYOR

2023-02-05 13:06 - Ekonomi

BATÜ’DE AKADEMİK KURUL TOPLANTISININ İKİNCİSİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ

2023-02-03 23:01 - Dünya

YENİDOĞAN UZMANI GÖREVE BAŞLADI

2023-02-02 16:43 - Sağlık

KONTROLSÜZ ELEKTRİK TÜKETİMİ 57 TRAFOYU YAKTI

2023-02-02 10:00 - Asayiş

725 GRAM DOĞAN BEBEK HAYATA TUTUNDU

2023-02-05 13:19 - Sağlık

MESAİ DIŞI POLİKLİNİK HİZMETİ VERİLİYOR

2023-02-05 13:10 - Sağlık

OKULLAR 13 ŞUBAT'A KADAR TATİL EDİLDİ

2023-02-06 21:30 - Eğitim

CANPOLAT, DEPREMZEDE HASTALARI ZİYARET ETTİ

2023-02-07 15:41 - Sağlık

OKUL İNŞAATLARI İNCELENDİ

2023-02-04 11:20 - Eğitim

İLÇE OTOGARI 566 BİN VATANDAŞA HİZMET VERDİ

2023-02-03 23:02 - Gündem

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem