?>

Gençlik Merkezinde Satranç Eğitimi

Batman Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünün proje ortağı olduğu, ‘Ülkesine Katma Değer Katan Bilinçli ve Sağlıklı Gençlik İle Güzel Bir Geleceğe’ projesinin satranç eğitim ayağı Gençlik Merkezinde başladı.

Spor - 9 yıl önce

Yaklaşık bir ay sürecek olan satranç eğitimine çok sayıda genç katılım sağlıyor. Masa Tenisi İl Temsilcisi Mehmet Yıldız’ın verdiği eğitimlerin ardından yapılacak turnuva ile program tamamlanacak. Konuyla ilgili olarak açıklamada bulunan Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Halil Eren; “ Satranç sporu öğrenciler ve gençler üzerinde büyük olumlu etkiler sağlıyor. Gençlik merkezimizde devam eden eğitimlerin ardından onlarca genç satranç oynamayı öğrenmiş olacaklar. Emeği geçenleri kutlarım.”diye konuştu.

Haftanın Öne Çıkanları

David People, basınla buluştu

2017-05-22 00:45 - Gündem

Komşu kavgası:6 yaralı

2017-05-22 23:35 - Gündem

Davutoğlu, Hasankeyf’i gezdi

2017-05-22 00:38 - Gündem

Kozluk’ta Ödül Yağmuru

2017-05-25 19:51 - Spor

16 Mayıs Yarı Finale Yükseldi

2017-05-22 23:20 - Spor

STK’lardan konserlere tepki

2017-05-22 23:29 - Gündem

Antalya’da Minderi Terlettik

2017-05-25 19:59 - Spor

Çevre yolunda Kaza

2017-05-22 00:42 - Gündem

Tenis Turnuvası Sona Erdi...

2017-05-22 00:37 - Spor

Zincirleme kaza: 20 yaralı

2017-05-22 00:55 - Gündem

İlgili Haberler

BARAJLARDAN BIRAKILAN SULARA TEPKİ

14:33 - Spor

U13 LİGİNİN LİDERİ 19 MAYIS GENÇLİK SPOR

01:21 - Spor

ORYANTİRİNG GRUP ŞAMPİYONASI TAMAMLANDI

02:49 - Spor

HAVALİMANINDA 8 TAKIM YARIŞTI

12:33 - Spor

PETROLSPOR’DAN GÜREŞTE TÜRKİYE ÜÇÜNCÜLÜĞÜ BAŞARISI

14:41 - Spor

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem