?>

“Hedef en az 20.000 çocuğa ulaşmak.”

Batman Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü ‘Beyaz Dişler, Mutlu Gülüşler’ sloganıyla ağız ve diş sağlığı bakımına yönelik kampanya başlattı.

Gündem - 8 yıl önce

Ülkemizde ve bölgemizde yüksek oranda görülen ağız ve diş hastalıklarına, yönelik olarak önleyici tedbirler için Batman Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü, okullarda çalışma başlattı.  Çalışma ile genel sağlığın ayrılmaz bir parçası olan ağız ve diş sağlığında yaşamsal fonksiyonların korunması ve yaşam kalitesinin devamının sağlanması için erkean yaşlarda diş ve ağız bakımı alışkanlığının kazandırılması amaçlanıyor.  Belediye Sağlık İşleri Müdürlüğü Diş hekimi yönetiminde başlatılan çalışma özellikle kenar mahallelerde bulunan okullardaki ana sınıfı, ilköğretim 1, 2. ve 3. sınıflarda okuyan öğrencilere yönelik olarak hayata geçirildi. Okullarda verilen ağız ve diş sağlığı eğitimlerinde çocuklara, uygulamalı olarak doğru fırçalama yöntemleri gösterilirken, diş fırçalamayı özendirmek maksadıyla  çocuklara diş mahcunu ve diş fırçası seti dağıtımı yapılıyor. Konuyla ilgili açıklama yapan Belediye Başkan vekili Ertuğ Şevket Aksoy, kampanya kapsamında bugün Bağlar ilköğretim okulundaki çocuklara yönelik olarak çalışmalar yürütüldüğünü belirtirken, diğer okullarda devam edecek olan çalışma ile 2018 yıllı içinde en az 20.000(yirmi bin) çocuğa ulaşmayı hedeflediklerini açıkladı.

Haftanın Öne Çıkanları

Anjiografi Tekniği Bölgede Uygulandı

2017-12-27 18:37 - Gündem

Üniversite’nin takımlarına ödül töreni

2017-12-27 18:36 - Gündem

AK Parti’de Muhalif Liste iddiası

2018-01-01 17:10 - Gündem

Tahliyeler başladı

2018-01-01 17:07 - Gündem

Kadın Masa tenisi takımı süper ligde

2017-12-27 18:27 - Spor

“Işık ve yaya geçidi” talebi

2017-12-28 21:22 - Gündem

Bombalı saldırılar nedeniyle trafiğe kapalı olan yol açılıyor

2017-12-28 21:25 - Gündem

Atık Lastikler Parklarda kullanılacak

2017-12-27 18:31 - Gündem

Engelliler Derneğinden Aksoy’a Plaket

2017-12-27 18:30 - Gündem

“Sağlıkta Atılım Yılı Olacak”

2018-01-01 17:09 - Gündem

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem