?>

“İşletmelere destek verilmesi lazım”

Hayvanlara yönelik aile hekimliği uygulamasının güzel olduğunu söyleyen veteriner hekimler, bunun yanında işletmelere de destek verilmesi gerektiğini belirtiyor.

Gündem - 8 yıl önce

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından hayvanlara yönelik “aile hekimliği” uygulamasının getirilmesiyle ilgili değerlendirmede bulunan veteriner hekimler, vatandaşların şu anki isteğinin, aile hekimliğinden ziyade sütünü nasıl değerlendireceği ve yoğurdunu nasıl satacağı konusu olduğunu belirtiyor. Batman’da veteriner hekimlik yapan Abdulkadir Ataç, hayvanlara “aile hekimliği” uygulamasının yanında hayvan ürünlerinin nasıl değerlendirileceği konusunda da çalışma yapılması gerektiğini söyledi. Ataç, “Hayvanların aile hekimliği işiyle ilgili geçenlerde Sayın Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Ahmet Eşref Fakıbaba açıklama yapmıştı. Fakat detaylı bir bilgi yok. Sadece her işletmeye veteriner hekimlerin gideceği bilgisi aktarıldı. Her işletmeye gidilip, hayvanlar kayıt altına alınacak. Hayvanların küpelenmesi, aşılanması, detaylı bir şekilde kontrol edilmesi gerekir. Her mahalleye, her köye birer veteriner görevlendirilmiş ve sanırım ücret almaktalar. Ben, serbest çalışan bir veteriner olarak 35 yıllık hizmet aşamasında taşra teşkilatlarında çalıştım. Vatandaşların şu anda istediği aile hekimliğinden ziyade, sütünü nasıl değerlendirip, yoğurdunu nasıl satacağı konusudur.” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Petrol City AVM için Çalışmalara başlandı

2018-01-02 22:19 - Gündem

Ahmet Dinç Son Yolculuğuna Uğurlandı

2018-01-02 22:14 - Gündem

Sason’da Atatürk Kır Koşusu Yapıldı

2018-01-02 22:10 - Spor

AK Parti’de Muhalif Liste iddiası

2018-01-01 17:10 - Gündem

Tahliyeler başladı

2018-01-01 17:07 - Gündem

“Işık ve yaya geçidi” talebi

2017-12-28 21:22 - Gündem

Süper Ligte Göz Dolduran Batmanlı

2018-01-02 22:07 - Spor

Bombalı saldırılar nedeniyle trafiğe kapalı olan yol açılıyor

2017-12-28 21:25 - Gündem

“Sağlıkta Atılım Yılı Olacak”

2018-01-01 17:09 - Gündem

Fuhuş baskını: 1 gözaltı!

2018-01-02 22:17 - Gündem

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem