?>

Kantinciler seçimdeydi

Kongreye giden Batman Kantinciler Derneği’nde daha önce başkanlık görevinde bulunan Behzat Çile, tekrar derneğin başkanlığına seçildi.

Gündem - 8 yıl önce

Dernek Binasında yapılan kongreye Batman Kantinciler Derneği Üyeleri katıldı. Tek listeli seçimde Behzat Çile, kullanılan oyların tamamını alarak tekrar başkan seçildi. Yeni dönemle birlikte çalışmalarını aralıksız sürdüreceklerini belirten Başkan Çile, “Başkanlığını yaptığımız Batman Kantinciler Derneğine tekrar seçilmenin mutluluğu içerisindeyiz. Yeni dönemle birlikte çalışmalarımız aralıksız sürecek ve kantinlerimiz daha işlevsel hale gelecektir” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Şeref, “Halka Hizmet, Hakka Hizmet”

2018-02-26 18:39 - Gündem

Beşiri’li Kızlar Şampiyonluğa Abone

2018-02-26 18:32 - Spor

Gözler Tayfun Öztoprak’ın Konserinde

2018-03-01 20:10 - Gündem

Kaymakam, Bekirhan’daydı

2018-02-22 20:33 - Gündem

Aksoy’dan gazetemize tebrik

2018-02-27 17:56 - Gündem

Minibüsler için yeni yer

2018-02-27 17:54 - Gündem

Muhteşem Dönüş

2018-02-26 18:34 - Spor

Aydın’ın ‘Kelimeler Kadar’ kitabı çıktı

2018-03-01 20:09 - Gündem

Kütüphanelere yeni isim…

2018-02-26 18:36 - Gündem

Batman Belediyesi 102 milyon borçlu

2018-02-28 19:31 - Gündem

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem