?>

KOZLUK SİNEMA GÜNLERİ PROJESİ BAŞLADI

Kozluk Kaymakamı Ekrem Güngör'ün başlattığı proje kapsamında, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda öğrenim gören öğrenciler belirli periyotlarda 29 Ekim konferans salonunda ücretsiz sinema izleyecek. 

Gündem - 3 yıl önce

Proje kapsamında bugün Çayhan Ortaokulu ve 29 Ekim Oratokulu’ndan 150 öğrenci sinema izleyip keyifli vakit geçirdiler. Öğrencilerin kişisel gelişimlerine katkı sağlamak, hiç sinemaya gitmemiş öğrencileri sinema ile buluşturmak ve okul dışında sosyal - kültürel bir alanda zaman geçirmesini sağlamak için uygulanan projede başta  Kaymakam Ekrem Güngör olmak üzere, projede emeği geçen herkese teşekkür edildi.

 

Haftanın Öne Çıkanları

YILDIZ “EMEKLİLERİN TÜMÜNE ZAM YAPILMALI”

2023-03-28 02:27 - Ekonomi

YENİDEN REFAH’TA TEMAYÜL YAPILDI

2023-03-30 00:28 - Politika

ANKARA 4'LEDİ!

2023-03-29 18:15 - Spor

MÜDÜR KURTARAN, ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU

2023-03-30 15:50 - Eğitim

500 YATAKLI HASTANENİN İNŞAATINA BAŞLANDI

2023-04-02 16:06 - Sağlık

ÖĞRENCİLERİN, KİTAP OKUMA NOKTASI ZİYARETLERİ DEVAM EDİYOR

2023-03-28 02:20 - Eğitim

ÖĞRENCİLERE AİLE EĞİTİMİ VERİLDİ

2023-03-28 02:19 - Eğitim

TÜBİTAK FİNALİSTİ ÖĞRENCİLERE ZİYARET

2023-03-27 15:33 - Eğitim

ÖĞRENCİLERE DİŞ TARAMASI

2023-03-29 15:47 - Sağlık

ÇELİK, BATMANLILAR DERNEĞİNİ ZİYARET ETTİ

2023-04-02 02:15 - Politika

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem