?>

Kozluk’ta Besyo Başarısı

Batman Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğüne bağlı Kozluk Gençlik Hizmetleri ilçe Müdürlüğünün il spor merkezlerinde eğitim gören 21 lise mezunu öğrenciden 18 tanesi BESYO bölümlerine yerleşmeyi başardı.

Spor - 9 yıl önce

3 aylık düzenli ve disiplinli çalışmanın neticesinde böylesi büyük bir başarıya imza attıklarını belirten Kozluk Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürü Abdülbasir Alağaş, her geçen yıl sayılarını artıracaklarını söyledi.  İlçe Müdürü Alağaş; “Kozluk ilçemizde okumaya susamış yüzlerce gencimiz var. Özelikle BESYO bölümlerine büyük bir talep var. Spor kurslarımızda eğitim gören 21 öğrencimizden 18 tanesini kazandırdığımız iç in çok mutluyuz. Bizim için bir başlangıç oldu. Önümüzdeki yıllar 18 olan sayımızı artırmak için daha yoğun ve programlı eğitimler vereceğiz.” diye konuştu.

Haftanın Öne Çıkanları

Kadın Futbol Takımından Aksoy’a Nezaket Ziyareti

2017-09-06 18:19 - Spor

Piknik alanları doldu taştı

2017-09-11 18:01 - Gündem

Trafik felç!

2017-09-11 18:11 - Gündem

Bahçelievlerde kaza

2017-09-06 18:32 - Gündem

Altın Kemeri Batman’a Getirdi

2017-09-06 18:17 - Spor

Belediye Kupada 2. Turda

2017-09-11 18:04 - Gündem

Zabıta’dan uyarı

2017-09-07 18:35 - Gündem

SYS projesi, hayata çevirildi

2017-09-07 18:41 - Gündem

Hanım Judoculara Judo Elbisesi

2017-09-06 18:16 - Spor

Yurt problemi yok

2017-09-06 18:28 - Gündem

İlgili Haberler

BARAJLARDAN BIRAKILAN SULARA TEPKİ

14:33 - Spor

U13 LİGİNİN LİDERİ 19 MAYIS GENÇLİK SPOR

01:21 - Spor

ORYANTİRİNG GRUP ŞAMPİYONASI TAMAMLANDI

02:49 - Spor

HAVALİMANINDA 8 TAKIM YARIŞTI

12:33 - Spor

PETROLSPOR’DAN GÜREŞTE TÜRKİYE ÜÇÜNCÜLÜĞÜ BAŞARISI

14:41 - Spor

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem