?>

Masa Tenisinde ‘En İyi 12’ler’ Yarıştı

Batman Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünün 2017-2018 sezonu faaliyet programında yer alan Masa Tenisi ‘En İyi 12’ler’ müsabakaları sona erdi.

Spor - 8 yıl önce

Masa Tenisi Eğitim Merkezinde yapılan müsabakalar sonucunda İbrahim Atuğ birinci, Şükran Cangir ikinci, Sena Kaplan üçüncü ve Ayşegül Işık ise dördüncü oldu.  DERECEYE GİRENLERE ÖDÜL Dereceye girenlere Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Halil Eren tarafından kupa ve madalyaları takdim edildi. 13-14 Ocak 2017 tarihleri arasında oynanan maçlarda masa tenisi severlerde büyük ilgi gösterdiler. Ödül töreninde konuşan İl Müdürü Halil Eren; “Masa tenisi branşımız spordaki yüz akımızdır. İlimizi bu branşla en iyi bir şekilde temsil ediyoruz. Emeği ve katkısı olan herkese teşekkür eder, tüm sporcularımızı da kutlarım” diye konuştu. Müsabakaları Spor Şube Müdürü Burak Eren, Masa Tenisi İl Temsilcisi Orhan Edis, antrenörler Recep Bezenmiş ve öğrencilerde izledi. 

Haftanın Öne Çıkanları

Futsal’da Zorlu Finalin Galibi Toki

2018-01-11 19:43 - Spor

Nasıroğlu’nun taziyesi dolup taşıyor

2018-01-10 18:59 - Gündem

Batmanlı iş adamını on binler uğurladı

2018-01-09 19:57 - Gündem

Kadın Futbol Takımı Doludizgin Devam Ediyor

2018-01-09 19:40 - Spor

Bereceli’den Durmuş’a Ziyaret

2018-01-11 19:50 - Gündem

1955 Batmanspor, Bağlarspor’u 5 golle geçti

2018-01-15 18:15 - Spor

Gençlik, Hasankeyf’e Çıkarma Yaptı

2018-01-15 18:14 - Spor

Litai, açıldı

2018-01-09 19:52 - Gündem

Erkek Voleybol Takımı Çeyrek Finalde

2018-01-16 19:01 - Spor

Beşiktaş’tan başsağlığı mesajı

2018-01-09 19:55 - Gündem

İlgili Haberler

BARAJLARDAN BIRAKILAN SULARA TEPKİ

14:33 - Spor

U13 LİGİNİN LİDERİ 19 MAYIS GENÇLİK SPOR

01:21 - Spor

ORYANTİRİNG GRUP ŞAMPİYONASI TAMAMLANDI

02:49 - Spor

HAVALİMANINDA 8 TAKIM YARIŞTI

12:33 - Spor

PETROLSPOR’DAN GÜREŞTE TÜRKİYE ÜÇÜNCÜLÜĞÜ BAŞARISI

14:41 - Spor

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem