?>

Masa tenisinde iki ödül birden

Türkiye Masa Tenisi Federasyonunun düzenlediği Yıldızlar Masa Tenisi Şampiyonası sona erdi.

Spor - 8 yıl önce

Şampiyonada 1955 Batman Belediyespor A takımı Türkiye üçüncüsü olurken, B takımı da Türkiye altıncısı oldu. Yalova 90. Yıl Spor salonunda gerçekleştirilen müsabakalara A ve B takımları olarak katılan 1955 Batman Belediyespor Bayan Masa Tenisi takımımız başarılı sonuçlarla döndü. 42 takımın katılım sağladığı şampiyona da A takımımı Türkiye üçüncüsü ve B takımımı da Türkiye altıncısı olması Batmanlı sporseverlerce memnuniyetle karşılandı. Sonuçları değerlendiren Belediye Başkan Vekili Ertuğ Şevket Aksoy: “Sporcularımızın başarılarından büyük mutluluk duyuyorum” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Zilan’dan Erdoğan’a Destek Açıklaması

2018-06-18 18:48 - Gündem

İYİ Parti Batman Milletvekili adayı Leyla Soyvural; “Hasankeyf insanlığın ve dünyanın ortak mirasıdır”

2018-06-20 19:41 - Gündem

VALİ DENİZ, GÖREVLİ ASKERLERLE BAYRAMLAŞTI

2018-06-17 22:00 - Gündem

İşadamı Güneş’ten 750 Bin TL destek sözü

2018-06-20 19:37 - Gündem

MÜSİAD’DAN BAYRAM YARDIMI

2018-06-17 21:58 - Gündem

Acu “Vizyon Projelerini Hayata Geçiriyoruz”

2018-06-20 19:35 - Gündem

Olimpik cıvıl cıvıl

2018-06-19 18:05 - Spor

YOLCULARA BELEDİYEDEN JEST

2018-06-17 21:59 - Gündem

İYİ PARTİ LOKALİNE BÜYÜK İLGİ

2018-06-17 22:06 - Gündem

Kızılay Kamuoyu ile bütünleşiyor

2018-06-20 19:49 - Gündem

İlgili Haberler

BARAJLARDAN BIRAKILAN SULARA TEPKİ

14:33 - Spor

U13 LİGİNİN LİDERİ 19 MAYIS GENÇLİK SPOR

01:21 - Spor

ORYANTİRİNG GRUP ŞAMPİYONASI TAMAMLANDI

02:49 - Spor

HAVALİMANINDA 8 TAKIM YARIŞTI

12:33 - Spor

PETROLSPOR’DAN GÜREŞTE TÜRKİYE ÜÇÜNCÜLÜĞÜ BAŞARISI

14:41 - Spor

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem