?>

MUHTARLARLA TOPLANTI

Merkez Mahalle ve Köy Muhtarları Toplantısı Vali Hulusi Şahin Başkanlığında yapıldı.

Gündem - 7 yıl önce

Merkez Mahalle ve Köy Muhtarları toplantısı Vali Hulusi Şahin başkanlığında Valilik toplantı salonunda yapıldı. Uyuşturucu ile mücadelede ilimizde yürütülen çalışmaların ele alındığı toplantıya; Vali Şahin’in yanı sıra, Vali Yardımcısı Metin Demirel, Hasankeyf Kaymakamı Haluk Koç Beşiri Kaymakamı  Mustafa Maslak, Kozluk Kaymakamı Osman Bilici, Gercüş Kaymakamı Mevlüt Şekerci, Sason Kaymakamı Abdullah Özadalı, İl Emniyet Müdürü M. Ali Akkaplan, İl Jandarma Komutanı Jandarma Albay Mustafa Bakçepınar, İl Özel İdare Genel Sekreteri Abdulkadir Özer, merkez mahalle ve köy muhtarları katıldı. Vali Şahin açılış konuşmasıyla başlayan toplantıda, Batman İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürü İbrahim Ulutaş ve Yeşilay Batman Şube Başkanı Şehmus Yılmaz, uyuşturucu ile mücadelede yürütülen çalışmalara ilişkin birer sunum yaptılar.  Konuşmasında İçişleri Bakanlığı tarafından 2019 yılının uyuşturucu ile mücadelede seferberlik yılı ilan edildiğini belirten Vali Şahin “Uyuşturucu ile mücadele konusunda top yekûn hareket etmemiz gerektiğinin altını özelikle çiziyoruz.  Bu, sadece güvenlik güçlerinin mücadelesiyle başarılacak bir konu değildir. Hepimiz taşın altına elimizi koymamız gerekiyor. Toplumun tüm kesimleri ve her bir ferdi, bu illeti yok etmek için çaba göstermesi gerekiyor.  Bu tehlike toplumun her tarafına sirayet etmiş durumda. Çok büyük bir bela ile karşı karşıyayız. Geleceğimiz ve istikbalimiz olan gençlerimizi zehirleyen bir bela. Muhtarlarımız mahallerin yöneticileridir.  Önce sizlere ulaşıyoruz ki, sizler de kendi mahalle ve köyünüzde hem vatandaşlarımızı hem de gençlerimizi bu hususta bilgilendirin” diye konuştu. İçişleri Bakanlığınca başlatılan “Uyuma” Projesine değinen Vali Şahin, uyuşturucu ile mücadelede vatandaşların etkin bir şekilde desteklerini almak ve farkındalık oluşturmak amacıyla projenin hayata geçirildiğini belirterek, vatandaşlarımızın, sokakta gördüğü veya karşılaştığı uyuşturucu ticaretini bu uygulamayı kullanarak güvenlik birimlerine bilgi verebileceklerini ifade etti. İlmizde uyuşturucu ile mücadelede yürütmüş oldukları çalışmalara değinen Yeşilay Batman Şubesi Başkanı Şehmus Yılmaz, Batman’da Yeşilay Danışmanlık Merkezini (YEDAM) kazandırılması için gerekli çalışmaları yürüttüklerini ifade etti. Konuşmaların ardından toplantı, uyuşturucu ile mücadelede yürütülen çalışmalara ilişkin yapılan sunumlarla sona erdi. 

 

Haftanın Öne Çıkanları

BATMANLI GENÇ, SURVİVOR’DA

2019-01-07 16:33 - Gündem

FUTBOL’DA ŞAMPİYONU OLDULAR

2019-01-03 16:52 - Spor

HENTBOL ERKEKLERDE BATMAN RÜZGÂRI

2019-01-07 16:07 - Spor

GENÇLER DART TURNUVASI YAPILDI

2019-01-03 16:58 - Spor

PETROLSPOR, GÜÇ DEPOLUYOR

2019-01-06 16:40 - Spor

BASKETBOL’DA KIZLAR ÇEYREK FİNALDE

2019-01-03 16:57 - Spor

GERCÜŞ’TE FUTBOL TURNUVASI SONA ERDİ

2019-01-06 16:39 - Spor

GAP MAHALLESİNE MODERN ORTAOKUL

2019-01-02 16:59 - Gündem

HENTBOLUN SULTANLARI

2019-01-02 16:56 - Spor

HENTBOLUN SULTANLARI

2019-01-02 16:56 - Spor

İlgili Haberler

ASFALT ÇALIŞMALARI BİRÇOK NOKTADA DEVAM EDİYOR

17:14 - Gündem

BATMAN HAVALİMANI’NDA BÜYÜK DÖNÜŞÜM

17:12 - Gündem

ÖĞRENCİLER KARNE SEVİNCİYLE YAZ TATİLİNE GİRDİ

17:11 - Gündem

30 YILLIK AĞAÇLAR KESİLDİ

17:10 - Gündem

İŞGALE NEDEN OLAN MATERYALLER TOPLATILDI

17:08 - Gündem

Günün Manşetleri

ASFALT ÇALIŞMALARI BİRÇOK NOKTADA DEVAM EDİYOR

17:14 - Gündem

BATMAN HAVALİMANI’NDA BÜYÜK DÖNÜŞÜM

17:12 - Gündem

ÖĞRENCİLER KARNE SEVİNCİYLE YAZ TATİLİNE GİRDİ

17:11 - Gündem

30 YILLIK AĞAÇLAR KESİLDİ

17:10 - Gündem

“KÖKLERDEN GELECEĞE EĞİTİM YOLCULUĞUMUZ SÜRÜYOR”

17:09 - Eğitim