?>

OKUL MÜDÜRLERİYLE TOPLANTI

Batman’da İlkokul ve Anaokulu Okul Müdürleri Mart Ayı Bilgilendirme ve Değerlendirme Toplantıları, İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Kurtaran başkanlığında gerçekleşti.

Gündem - 3 yıl önce

Batman İl Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda gerçekleşen İlkokul ve Anaokulu Okul Müdürleri Mart Ayı Bilgilendirme ve Değerlendirme Toplantılarının İlkokul Okul Müdürlerinin katılımıyla gerçekleşti. İkinci toplantı ise Anaokulu Müdürlerinin katılımıyla gerçekleşti. Gerçekleşen toplantılara; İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Kurtaran, Şube Müdürleri Hacı Arslan, Murat Yağmur ve Okul Müdürleri katıldı. İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Kurtaran'ın konuşmasıyla başlayan toplantılarda gündemdeki konular ele alınarak değerlendirildi.

Müdür Kurtaran "Değerli arkadaşlar, yaşadığımız son deprem, doğal afetlerin insanlık tarihindeki yıkıcı etkisini bir kez daha bizlere hatırlattı. Bu felaket sonrası, eğitim camiamızın tüm personeli, üstün bir özveriyle depremzedelerin yanında oldu. Eğitim camiamız, depremin ilk anından itibaren tüm personeliyle sahada hizmete koştu. Depremden etkilenen vatandaşlarımızın yaralarına merhem olmak için elimizden gelen tüm gayreti sarf ettik. Bundan sonraki süreçte depremzede vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz.

Kendini milletine adayan bu cesur insanlar; afetzedelere yönelik psikososyal destek vermek, acılarını hafifletmek, eğitim süreçlerini devam ettirmek gibi birçok önemli görevi başarıyla yerine getirdiler. Deprem bölgelerinden ilimizde yaşayan 1.800'ün üzerinde öğrencimiz var. Bu öğrencilerimizin iyi bir eğitim alması için gece gündüz çalışacağız.

Bu çalışmaların arasında Rehberlik Araştırma Merkezindeki arkadaşlarımız ve okullardaki gönüllü öğretmenlerimiz, psikolojik destek ve rehberlik hizmetleri vererek, deprem sonrası travmalarla mücadele etmek için büyük bir çaba sarf ettiler. Bu fedakâr çalışmalarının her birine minnettarız.

Bu deprem felaketinde, kocaman bir yürek ve sağlam bir dayanışma duygusuyla bir araya gelerek, biz eğitim camiası olarak, bir kez daha ne kadar güçlü olduğumuzu ve ne kadar önemli bir sorumluluk üstlendiğimizi hatırlattık. Bu zor zamanlarda, birbirimize destek olmamız ve omuz omuza vermemiz, en değerli varlıklarımız olan çocuklarımızın ve gençlerimizin geleceği için yaptığımız çalışmalarda da hepimize güç verecektir.

Siz değerli arkadaşlarıma, bu zorlu dönemdeki fedakarlıkları, cesaretleri ve özverili çalışmaları için teşekkür ederim" dedi.

Milli Eğitim Müdürü Kurtaran'ın konuşmasının ardından toplantı; Şube Müdürleri Hacı Arslan, Murat Yağmur ve RAM Müdürü Mustafa Çakan'ın sorumluluk alanıyla ilgili yaptıkları bilgilendirmelerle sona erdi.

 

Haftanın Öne Çıkanları

NASIROĞLU, ADAY ADAYLIĞI İÇİN BAŞVURDU

2023-03-20 16:51 - Politika

ECZACILAR ODASI BAŞKANI BAYHAN İSTİFA ETTİ

2023-03-16 22:10 - Politika

MHP’DE ADAY ADAYLIĞI HAREKETLİLİĞİ

2023-03-20 00:09 - Politika

ÖRGÜT PROPAGANDASI YAPAN 13 ŞAHSA OPERASYON

2023-03-18 18:22 - Asayiş

NUREDDİN ŞİMŞEK, YEŞİL SOL PARTİDEN ADAY ADAYI

2023-03-16 22:11 - Politika

FİNAL OKULLARI BURSLULUK SINAVINI GERÇEKLEŞTİRDİ

2023-03-14 22:03 - Eğitim

SAADET’TE ADAY ADAYI BAŞVURULARI BAŞLADI

2023-03-20 00:12 - Politika

ATACAR ATAKAV GROUP OTOMOTİV AÇILDI

2023-03-16 16:01 - Gündem

MÜJDECİ, ADAY ADAYLIĞINI AÇIKLADI

2023-03-16 22:12 - Politika

SAĞLIK ÇALIŞANLARINA TEŞEKKÜR BELGESİ

2023-03-14 15:43 - Sağlık

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem