?>

Okul Müdürleriyle Toplantı

Ortaokul, lise, özel okullar ve diğer eğitim kurumları müdürleri ile değerlendirme toplantısı yapıldı.

Gündem - 9 yıl önce

TP Fatıma Zehra Anadolu Kız İmam Hatip Lisesi toplantı salonunda İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Kurtaran başkanlığında gerçekleşen değerlendirme toplantısına İl Milli Eğitim Müdürlüğü yöneticileri, ortaokul, lise ve diğer eğitim kurumlarının müdürleri katıldı. Değerlendirme toplantısında konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Kurtaran, idarecilerden biraz daha fazla gayret göstermelerini, öğretmen ve öğrencilerin en iyi noktaya ulaşabilmeleri için onları motive etmelerini istedi. “Yöneticilik, öğretmen ve öğrenciye en iyi eğitim ortamını hazırlamaktır.” diyen Kurtaran: “Değerli arkadaşlar zaman zaman bir araya gelmemizdeki gayemiz mevcut durumumuzu değerlendirmek ve daha iyiye ulaşmak için neler yapmamız gerektiği hususundaki bilgilerimizi tazelemektir. İl Milli Eğitim Müdürlüğü olarak başlatmış olduğumuz Nitelikli Eğitime Kararlı Adımlar Projesi kapsamında yer alan alt projelerimizin takibini hep birlikte yapmalıyız.  Milli eğitim olarak yoğun bir misafir trafiğimiz var. Bugüne kadar “Yazar-Okur Buluşmaları” projesi kapsamında birçok misafirimiz geldi. Bundan sonra da çok daha fazlası gelmeye devam edecek. Bununla ilgili programları okullara göndereceğiz. Mümkün olduğunca tüm okullarımıza yazar getirmeye çalışıyoruz. Yazar-Okur Buluşmaları çocuklar için çok önemli bir tecrübedir. Okula gelecek bu misafirlerimizle bizzat sizin ilgilenmenizi rica ediyorum. Çünkü şehrimize gelen yazarlar daha sonra Batman’ın gönüllü elçileri oluyorlar. Gittikleri her yerde Batman’dan söz ediyorlar. Bu sayede Batman’ın dışarıdaki genel algısına pozitif katkı sağlıyorlar. Bütün okullarımıza imkânlar dâhilinde kitap takviyesi yapmak için kitap kampanyası başlattık. Sizler de bu kitapların öğrencilerle buluşmasını sağlayınız. Bizzat sizler zaman zaman öğrencileri kütüphanelere götürünüz, onlara kitap hediye ederek okumalarını sağlayınız. Fırsat buldukça onlarla birlikte kitap okuyunuz. Siz bu konuda öncülük yapmazsanız çocuk kendiliğinden gidip kitabı alıp okumayabilir. Değerli arkadaşlar, finale kalan TÜBİTAK projeleri konusunda en çok projeye sahip olan il olmamız bizi sevindirdi. Ancak biz ilimizdeki tüm okulların bu çalışmalarda yer almasını istiyoruz.” diyen Kurtaran konuşmasında Değerler Eğitiminin önemine dikkat çekti. Değerlerin yaşatılması için öğretmenlerin öğrencilere doğru bir örnek olması gerektiğinin önemine vurgu yaptı.   Toplantı okul müdürlerinin görüş ve önerileriyle sona erdi.

Haftanın Öne Çıkanları

Kayyum’dan Referandum’a darbe!..

2017-03-23 21:35 - Gündem

“Uluslararası Yarı Maratonu” düzenlendi

2017-03-20 23:54 - Spor

Baran’a Veda Yemeği

2017-03-22 21:35 - Gündem

Sera Naylonu Dağıtımı Yapıldı

2017-03-22 21:33 - Gündem

Aksoy’dan, dereceye girenlere ödül

2017-03-22 21:43 - Gündem

Hentbol Takımımız Grubunda Şampiyon Oldu

2017-03-22 07:02 - Spor

Dart Şampiyonası Yapıldı

2017-03-23 21:23 - Spor

Liseliler “Hedef’li” olabilmek için ter dökecek

2017-03-26 23:44 - Gündem

Atletizm’de Milli Takımdayız

2017-03-26 23:43 - Spor

CHP heyeti Batmandaydı

2017-03-21 00:01 - Gündem

İlgili Haberler

AKINTIYA KAPILAN GENÇ SON ANDA KURTARILDI

14:33 - Gündem

MÜLKİ İDARE AMİRLERİNE VEDA YEMEĞİ

14:32 - Gündem

BAŞKAN KAPLAN’DAN ÇARŞI ESNAFINA ZİYARET

14:29 - Gündem

BAĞIMLILIKLA MÜCADELEDE BATMAN MODELİ GÜÇLENDİRİLİYOR

14:28 - Gündem

KIRSAL ALTYAPI DESTEKLERİ MASAYA YATIRILDI

14:28 - Gündem

Günün Manşetleri

AKINTIYA KAPILAN GENÇ SON ANDA KURTARILDI

14:33 - Gündem

BARAJLARDAN BIRAKILAN SULARA TEPKİ

14:33 - Spor

EKMEN’DEN BAKIM MERKEZİ İDDİALARI İÇİN ÇAĞRI

14:32 - Politika

MÜLKİ İDARE AMİRLERİNE VEDA YEMEĞİ

14:32 - Gündem

BAŞKAN KAPLAN’DAN ÇARŞI ESNAFINA ZİYARET

14:29 - Gündem