?>

PETROLSPOR, AKSARAY'DA

Akademi liginde Bölge Şampiyonu Petrolspor U17 futbol takımı Türkiye şampiyonası için Aksaray’a gitti.

Gündem - 3 yıl önce

Aksaray’da yapılacak şampiyonada Çarşamba günü saat 16:00’da turnuvanın güçlü ekiplerinden Arnavutköy Spor ile karşılaşacak. Şampiyonaya iyi hazırlandıklarını belirten Petrolspor U17 futbol takımı Teknik Direktörü Mustafa Boztepe “Amacımız Türkiye şampiyonasında Batman ve TPAO camiasını en iyi şekilde temsil etmek istediklerini söyleyen Boztepe sporcu arkadaşlarıma güveniyorum, centilmenlik kuralları çerçevesinde İlimizi en güzel şekilde temsil edeceğiz” dedi.

 

Haftanın Öne Çıkanları

RAMAN AŞİRETİ’NDEN BİRLİK MESAJI

2023-04-18 14:02 - Gündem

BBP, SEÇİMLERE İDDİALI HAZIRLANIYOR

2023-04-17 15:21 - Politika

CHP, SASON VE KOZLUK’TA SEÇİM LOKALLERİNİ AÇTI

2023-04-23 12:12 - Politika

YAŞAR’DAN GAMA TEKSTİL’E ZİYARET

2023-04-18 02:26 - Gündem

İMAMOĞLU, BATMAN’A GELİYOR

2023-04-24 15:19 - Gündem

YEŞİL SOL'DAN BAYRAM MİTİNGİ

2023-04-23 12:13 - Politika

LİSE ÖĞRENCİLERİNE AR-GE EĞİTİMİ

2023-04-18 02:21 - Eğitim

VALİ CANALP’TAN BAYRAM MESAJI

2023-04-19 15:17 - Gündem

BELEDİYE’DEN KADİR GECESİ’NE ÖZEL PROGRAM

2023-04-18 14:06 - Gündem

BELEDİYE RAMAZAN KOLİSİ, ŞEKER VE KOLONYA DAĞITTI

2023-04-20 21:51 - Gündem

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem