?>

Seyir halindeki otomobil alev aldı

Batman’da seyir halindeki bir otomobil, meydana gelen bir kıvılcım sonucu alev aldı.

Gündem - 8 yıl önce

Batman merkez Pınarbaşı Mahallesi’nde seyir halindeki bir otomobil, motor kısmında meydana gelen kıvılcım sonucu alev aldı. Gelen bilgilere göre, saat 16.30 sıralarında Abdurahman Aydın yönetimindeki 34 GUN 11 plakalı otomobil, Kültür Mahallesi Mahatma Gandhi Bulvarı üzerinde ilerlerken motor kısmında çıktığı belirtilen kıvılcımla aniden alev aldı. Otomobil sürücüsünün haber vermesi üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından yapılan müdahale sonucu alevler büyümeden söndürüldü. Araçta maddi hasar oluştu.

Haftanın Öne Çıkanları

Spor Lisesi Futbol’da Şampiyon

2017-12-25 18:27 - Spor

Baskette Şampiyon Final

2017-12-25 18:27 - Spor

Solin Kuru Fasulye açıldı

2017-12-26 21:14 - Gündem

Kadın Futbol takımı yine farklı bir skorla kazandı

2017-12-26 21:10 - Spor

Anjiografi Tekniği Bölgede Uygulandı

2017-12-27 18:37 - Gündem

Üniversite’nin takımlarına ödül töreni

2017-12-27 18:36 - Gündem

Kadın Masa tenisi takımı süper ligde

2017-12-27 18:27 - Spor

Kozluk’a Yeni Lise

2017-12-26 21:15 - Gündem

“Işık ve yaya geçidi” talebi

2017-12-28 21:22 - Gündem

Bombalı saldırılar nedeniyle trafiğe kapalı olan yol açılıyor

2017-12-28 21:25 - Gündem

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem