?>

TARİHİ KAYMAKAMLIK BİNASINDA RESTORASYON

Gercüş’te bulunan Tarihi Kaymakamlık Binasının restorasyon çalışmaları başladı.

Gündem - 8 yıl önce

Tarihi Kaymakamlık Binası Restorasyonu kapsamında Gercüş Kaymakamı Ünal KOÇ, Kültür Varlıkları ve Müzeler Genel Müdürü Yalçın Kurt, Genel Müdür Yardımcısı Yakup Harmandağ ve Batman İl Kültür ve Turizm Müdürü Mehmet İhsan Aslanlı ile birlikte tarihi binada incelemelerde bulundu. Kaymakam Koç, restorasyon çalışmalarının başlatılmasını sağlayan Batman Valisi Ahmet Deniz’e, AK Parti Batman Milletvekili Ziver Özdemir’e, Kültür ve Turizm Bakanlığına Gercüş adına teşekkür ederim ettiğini belirtti.

Haftanın Öne Çıkanları

Suçeken Karıştı: 1 Ölü 8 Yaralı

2018-08-01 17:43 - Gündem

‘SPOR VE KARDEŞLİK’ TURNUVASI BAŞLADI

2018-08-05 18:06 - Spor

İLK HAZIRLIK MAÇI BUGÜN

2018-08-07 21:55 - Gündem

HEDEF 10 BİN KOMBİNE

2018-08-05 18:04 - Spor

MAYIN KURBANLARINI UNUTMADILAR

2018-08-02 18:05 - Gündem

Tesisler Minik Futbolcularla Cıvıl Cıvıl

2018-08-01 17:30 - Spor

EMEKLİ TOKİ’YE YENİ YOL

2018-08-02 18:05 - Gündem

STADIN YETİŞMESİNİ BEKLİYORUZ

2018-08-05 18:02 - Spor

BİSMİL YOLUNDA KAZA: 4 YARALI

2018-08-05 18:15 - Gündem

Badminton’da Batman Damgası

2018-08-01 17:29 - Spor

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem