?>

Yıldız Basketçiler Potayı Sevdi

Batman Valiliğinin organize ettiği ’15 Temmuz Haftası Anma Programı Spor Etkinlikleri’ kapsamında yıldız erkekler kategorisinde 5 takımla turnuva yapıldı.

Spor - 9 yıl önce

Atatürk Kapalı Spor salonunda Fair-Play çerçevesinde oynanan müsabakalarda. Dereceye girenlere çeşitli ödüller verildi. Hafta boyunca Anma ve Spor etkinliklerin devam edeceğini belirten Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Halil Eren, müsabakaları yakından takip etti.

Haftanın Öne Çıkanları

Judo Takımı Aksaray’da

2017-07-14 02:20 - Spor

Nüfus’ta Yeni Kartlar

2017-07-11 00:03 - Gündem

Eski rektör Uluçam'ın gözaltı sebebi açıklandı

2017-07-11 00:20 - Gündem

Hentbol Takımına 4 Yabancı Transfer

2017-07-11 23:59 - Spor

Hentbol Takımında İddialı Transferler

2017-07-12 21:45 - Spor

Petrolspor’da 2 Transfer Daha

2017-07-14 02:24 - Spor

Yaz Sezonu Gez, Öğren, Eğlen

2017-07-10 03:09 - Spor

3 ayrı kaza: 1 ölü 16 yaralı

2017-07-12 00:27 - Gündem

Özturan Petrolspor’da

2017-07-10 23:32 - Spor

Uluçam’ı uyarmıştık!

2017-07-10 03:33 - Gündem

İlgili Haberler

BARAJLARDAN BIRAKILAN SULARA TEPKİ

14:33 - Spor

U13 LİGİNİN LİDERİ 19 MAYIS GENÇLİK SPOR

01:21 - Spor

ORYANTİRİNG GRUP ŞAMPİYONASI TAMAMLANDI

02:49 - Spor

HAVALİMANINDA 8 TAKIM YARIŞTI

12:33 - Spor

PETROLSPOR’DAN GÜREŞTE TÜRKİYE ÜÇÜNCÜLÜĞÜ BAŞARISI

14:41 - Spor

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem