?>

Çalışan Gazeteciler, kongreye gitti

Batman Çalışan Gazeteciler Derneği, 3. Olağan Kongre nedeniyle seçime gitti. Recep Kavuş’un divan başkanlığı yaptığı seçimde 40 delege oy kullandı. Seçimde Gazeteci Ercan Atay, yeniden Dernek Başkanlığına seçildi.

Gündem - 8 yıl önce

YÖNETİM KURULU BELİRLENDİ Gap Gazetesi Sahibi Mansur Obut, Haber Gazetesi Sahibi Ferhat Malgir, Demokrat Gazetesi Sahibi Nimet Dal, Pusula Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Şükrü Yıldırım, Batman Sonsöz Gazetesi Yazı İşleri Müdürü Hatice Türkan ve Anadolu Ajansı Batman Temsilcisi Selman Tur, asil üyeler olarak yönetime girdi. LİSTE ŞEKİLLENDİ Yönetimin Yedek Üyeliklerine; Fadıl Özdemir, M. Şirin Yılmaz, Mekan Görük, Bilal Ayaz, Necdet Çakır, Gültekin Dal, Yusuf Kavak. Denetleme Kurulu Asil Üyeliklere; Hasan Ölük, M. Selim Toprak ve M. Sait Değer Denetleme Kurulu Yedek Üyeliklere; Aytekin Dal, M. Zeki Emrak ve M. Yaşar Obut seçildi. KONGREDEN BİRLEŞME KARARI ÇIKTI Kongreye Mezopotamya Gazeteciler Derneği Başkanı M. Şah Ayaz katılırken, Kongre sırasında Batman Çalışan Gazeteciler Derneği ile Mezopotamya Gazeteciler Cemiyetinin birleşme kararı açıklandı. Tek çatı altında çalışma yürütme kararı aldıklarını belirten Mezopotamya Gazeteciler Derneği Başkanı M. Şah Ayaz “Sorunlarımızı daha güçlü bir sesle dile getirebilmek için birleşme kararını önemsiyoruz. Yönetimsel olarak birleşme müzakerelerinde bulunup, Batman’daki cemiyetleri bir çatı altında toplamayı düşünüyoruz. Batman Çalışan Gazeteciler Derneği ile Mezopotamya Gazeteciler Cemiyeti buna öncülük edecek” dedi.  MESLEĞİN ZORLUKLARINA DİKKAT ÇEKTİ Olağan kongreye katılan tüm üyelere teşekkür eden Dernek Başkanı Ercan Atay “Zor bir mesleği icra ediyoruz. Herkesin, kendini tüm yaşananlardan uzak tutmaya çalıştığı bir süreçte biz gazeteciler ise ateşten gömlek giyip, suya sabuna dokunmaya çalışıyoruz. Ekonomik sorunlarla boğuşuyoruz. Baskı altında tutuluyoruz. Ama bir olduğumuz sürece daha güçlü duruyoruz. Bu yüzden dernek çatısı altında olup, gücümüze güç katan tüm meslektaşlarıma teşekkürlerimi iletiyorum” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Kaymakam, Bekirhan’daydı

2018-02-22 20:33 - Gündem

Gercüş’e cenaze aracı

2018-02-20 19:24 - Gündem

GAMER’DEN TANITIM TOPLANTISI

2018-02-18 18:37 - Gündem

İYİ PARTİ, BASINLA BULUŞTU

2018-02-18 18:43 - Gündem

Sason’da Spor Etkinliği

2018-02-22 20:25 - Spor

OTİDER’de yeni yönetim

2018-02-19 20:42 - Gündem

NASIROĞLU’NDAN PETROLSPOR’A ZİYARET

2018-02-25 18:08 - Spor

PETROLSPOR’A MORAL ZİYARETİ

2018-02-25 18:08 - Spor

Hatem Satrançta Kupaya Doymuyor

2018-02-20 19:23 - Spor

Güreşçi Akgül, Türkiye 3.’sü oldu

2018-02-20 19:20 - Spor

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem