?>

Sason’da Spor Etkinliği

Batman Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğüne bağlı ilçe Müdürlüğü, anaokullarında sportif faaliyetler yapmaya başladı.

Spor - 8 yıl önce

Sason ilçesinde bulunan Anaokullarında sporun yaygınlaştırılması amacıyla minik öğrencilere jimnastik hareketleri ile spor alışkanlığını aşılamaya başladı. Amaçlarının çocukları küçük yaşta spora teşvik etmek olduğunu belirten İlçe Müdürü Eşref Çelik, çalışmalarını daha da yaygınlaştıracaklarını söyledi. Miniklere yaptırılan jimnastik hareketlerinin ardından çeşitli ikram ve hediyelerle program sona erdi.

Haftanın Öne Çıkanları

BELEDİYE’DEN UYARI!

2018-02-15 20:55 - Gündem

Gercüş’e cenaze aracı

2018-02-20 19:24 - Gündem

GAMER’DEN TANITIM TOPLANTISI

2018-02-18 18:37 - Gündem

İYİ PARTİ, BASINLA BULUŞTU

2018-02-18 18:43 - Gündem

Sason’da Spor Etkinliği

2018-02-22 20:25 - Spor

OTİDER’de yeni yönetim

2018-02-19 20:42 - Gündem

Hatem Satrançta Kupaya Doymuyor

2018-02-20 19:23 - Spor

Güreşçi Akgül, Türkiye 3.’sü oldu

2018-02-20 19:20 - Spor

‘ŞEHİRLERİN EKONOMİK BEKLENTİLERİ FORUMU’ DÜZENLENDİ

2018-02-18 19:00 - Gündem

ÇEVRECİLER, SUNUM YAPTI

2018-02-15 20:54 - Gündem

İlgili Haberler

BARAJLARDAN BIRAKILAN SULARA TEPKİ

14:33 - Spor

U13 LİGİNİN LİDERİ 19 MAYIS GENÇLİK SPOR

01:21 - Spor

ORYANTİRİNG GRUP ŞAMPİYONASI TAMAMLANDI

02:49 - Spor

HAVALİMANINDA 8 TAKIM YARIŞTI

12:33 - Spor

PETROLSPOR’DAN GÜREŞTE TÜRKİYE ÜÇÜNCÜLÜĞÜ BAŞARISI

14:41 - Spor

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem