?>

Dostluk ve Kardeşlik Maçı Oynandı

“Spor Dostluk Ve Kardeşlikle Güzel” projesi kapsamında Ahmedi Hani Anadolu İmam Hatip Lisesi ve Cemrem Rehabilitasyon Merkezi’nde eğitim gören gönüllü öğrenciler arasında dostluk maçı oynandı.

Gündem - 8 yıl önce

Batman Atatürk Kapalı Spor Salonunda oynanan dostluk maçına Batman Gençlik ve Spor İl Müdürü Halil Eren, Milli Eğitim Şube Müdürü Mehmet Şirin Temiz, öğretmenler, öğrenciler ve aileleri katıldı. Engelli öğrenciler dostluk maçına katılan protokol üyelerine gül verdi. Bir dakikalık saygı duruşu ve sonrasında okunan İstiklal Marşımızın akabinde dostluk maçı oynandı. Maçın ardından öğrencilere madalya ve ödül verildi. Madalya ve kupa töreninde kısa bir konuşma yapan Milli Eğitim Şube Müdürü Mehmet Şirin Temiz: “ ‘Spor Dostluk ve Kardeşlikle Güzel’ projesi kapsamında düzenlenen dostluk maçında emeği geçen Ahmedi Hani Anadolu İmam Hatip Lisesi ve Cemrem Rehabilitasyon Merkezi idareci ve öğretmenlerine teşekkür ediyor, bu projede sorumluluk alan tüm öğrencilerimizi kutluyorum” dedi. Projenin amacıyla ilgili bilgi veren Ahmedi Hani Anadolu İmam Hatip Lisesi Okul Müdürü İdris Taymur, “Spor Dostluk ve Kardeşlikle Güzel” projesiyle hafif zihinsel engelli gençler arasında kardeşlik ve dostlukları pekiştirmek, mutlu ve eğlenceli bir gün geçirerek monoton hayatlarına renk katmanın hedeflendiğini söyledi.

Haftanın Öne Çıkanları

Şeref, “Halka Hizmet, Hakka Hizmet”

2018-02-26 18:39 - Gündem

Beşiri’li Kızlar Şampiyonluğa Abone

2018-02-26 18:32 - Spor

Kaymakam, Bekirhan’daydı

2018-02-22 20:33 - Gündem

Aksoy’dan gazetemize tebrik

2018-02-27 17:56 - Gündem

Minibüsler için yeni yer

2018-02-27 17:54 - Gündem

Muhteşem Dönüş

2018-02-26 18:34 - Spor

Kütüphanelere yeni isim…

2018-02-26 18:36 - Gündem

Mardin’de, Bal Damgası

2018-02-26 18:24 - Spor

Samsun’a Giden Öğrenciler Batman’a Döndü

2018-02-26 18:44 - Gündem

Sason’da Spor Etkinliği

2018-02-22 20:25 - Spor

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem