?>

SGK’dan Teşekkür Belgesi

SGK’dan Teşekkür Belgesi

Gündem - 8 yıl önce

SGK Batman Kurum personellerinden, Memur Emin Cihangir ve V.H.K.İ Ahmet Aydın’a Kurum içerisinde göstermiş oldukları başarılı çalışmaları ayrıca vatandaşlarla, personellerle ve amirleriyle olan ilişkilerindeki olumlu davranışları nedeniyle, gerek iş ahlakları gerekse görevi sırasında üstün hizmetleri dolayısıyla İl Müdürü Alaettin Ökten tarafından, kendilerine Teşekkür Belgesi takdim edildi.

Haftanın Öne Çıkanları

BASKETBOL LİGİ YARI FİNALLERİ BAŞLADI

2018-05-24 21:30 - Spor

OLİMPİK YÜZME HAVUZU 5 HAZİRAN’DA AÇILIYOR

2018-05-21 23:56 - Gündem

CUMA DİŞİKIRIK “DARGINLIK OLMAZ”

2018-05-22 20:40 - Gündem

ADAY TANITIMI 24 MAYIS’TA

2018-05-22 20:41 - Gündem

BAZI BİRİMLER ESKİ BATSO BİNASINA TAŞINDI

2018-05-23 17:28 - Gündem

HDP SEÇİM TURLARINDA

2018-05-22 00:09 - Gündem

BARIŞ BULVARINDA BAKIM ÇALIŞMASI

2018-05-24 21:32 - Gündem

REKTÖR DURMUŞ, İFTARINI ÖĞRENCİLERLE AÇTI

2018-05-22 20:39 - Gündem

ÇOCUKLARLA İFTAR

2018-05-24 21:38 - Gündem

TANKER DEVRİLDİ: 3 YARALI

2018-05-24 21:36 - Gündem

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem