?>

YOLCULARA JEST

Batman Belediyesi Şehirlerarası Otobüs Terminal İşletmesi (BAŞTİ)’nde görev yapan belediye personeli, şehir dışından Batman’a gelen ve Batman’dan şehir dışına giden yolcuları unutmadı.

Gündem - 8 yıl önce

İşletme ve İştirakler Müdürlüğüne bağlı BAŞTİ personeli, Kurban Bayramı dolayısıyla Otobüs Terminali’nde mola veren, Batman’a misafir olarak gelen ve giden yolculara kolonya, şeker ve çikolata ikramında bulundu. Karşılarında BAŞTİ personelini gören vatandaşlar, kolonya, şeker ve çikolata ikramından oldukça memnun kaldı. Kurban Bayramını Batman’daki yakınlarının yanında geçirmek isteyip de seyahat etmek zorunda kalan vatandaşlar,  uygulamadan dolayı kendilerini unutmayan Belediye Başkan Vekili Ertuğ Şevket Aksoy’a teşekkür etti. Değişik illerden farklı memleketlere giden, Batman’da mola veren firmaların yolcularını unutmayan BAŞTİ personeli: “Amacımız bayramı otobüsle seyahat etmek zorunda kalan konuklarımıza bayram ortamını bir nebze olsun yaşatmaktır. Bütün yolcularımız bizim için değerlidir. Onların kazasız belasız memleketlerine ulaşmaları tek temennimizdir. Başkan Vekilimiz Ertuğ Şevket Aksoy’un talimatları doğrultusunda, Batman’a gelen konuklarımıza çam sakızı, çoban armağanı kolonya, şeker ve çikolata ikramında bulunuyoruz. Yolcular önce şaşırıyorlar sonra da çok mutlu oluklarını ifade ediyorlar” dediler.

Haftanın Öne Çıkanları

PETROLSPOR TAT VERMEDİ

2018-08-26 18:55 - Spor

YOLCULARA JEST

2018-08-26 18:58 - Gündem

SASON’DA BAYRAM KUTLAMASI

2018-08-26 18:57 - Gündem

GENÇLİK BAYRAM DİNLEMEDİ

2018-08-26 18:53 - Gündem

EKİPLER BAYRAM SABAHINA KADAR ÇALIŞTI

2018-08-26 18:56 - Gündem

İlgili Haberler

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem

MAHALLELERDE TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR

03:00 - Gündem

SUDA MAHSUR KALAN 5 KİŞİ KURTARILDI

15:55 - Gündem

BATSO MECLİS BAŞKANI’NDAN ADAYLIK MESAJI

15:47 - Gündem

Günün Manşetleri

“TÜM SORUMLULAR HESAP VERMELİ”

03:17 - Politika

TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

03:16 - Gündem

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

03:12 - Eğitim

BAŞARI GÖSTEREN ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

03:10 - Eğitim

ÇEVRE YOLLARI YEŞİL KUŞAK PROJESİYLE YEŞİLE BÜRÜNÜYOR

03:10 - Gündem