Yemekten sonra kısa bir konuşma yapan Vali Ekrem Canalp, Batman’da yürüttükleri hizmetlerden dolayı mülki idare amirlerine teşekkür ederek, yeni görev yerlerinin hayırlı olması temennisinde bulundu.
Batman’da görev yapmaktan mutluluk duyduklarını ifade eden mülki idare amirleri ise görev süreleri boyunca kendilerine verilen desteklerden dolayı Vali Ekrem Canalp’e teşekkür etti.
Veda yemeğine; Vali Yardımcıları Ekrem Güngör ve Gökhan Dolaş, Hasankeyf Kaymakamı Mehmet Ali İmrak, Kozluk Kaymakamı Ümit Fırat Böçkün, Sason Kaymakamı Furkan Başar, Gercüş Kaymakamı Mehmet Zahid Uzun ve eşleri katıldı.
