USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Gündem

‘BATMAN OKUYOR’ YARIŞMASININ İLK ŞAMPİYONLARI SAHNEDE

Batman İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından bu yıl il genelinde ilk kez düzenlenen Batman Okuyor Kitap Yarışmasında dereceye giren öğrenciler, düzenlenen törenle ödüllerine kavuştu.

‘BATMAN OKUYOR’ YARIŞMASININ İLK ŞAMPİYONLARI SAHNEDE
24-06-2026 14:27
Google News

Zübeyde Hanım İlkokulu Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen ödül törenine İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, Şube Müdürleri Akın Arı, Rıdvan Ay, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Tören, yarışmaya ilişkin bilgilendirmenin ardından İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer'in konuşmasıyla başladı.

İl Müdürü Yaşar Ciğer konuşmasında “İlimizde kitap okuma kültürünün daha da yaygınlaşması ve bu alışkanlığın kalıcı hâle gelmesi amacıyla bu yıl ilkini gerçekleştirdiğimiz Batman Okuyor Kitap Yarışması, ilkokul 2. sınıftan ortaokul 7. sınıfa kadar olan öğrencilerimizi kapsayan önemli bir okuma etkinliğidir. Bu yarışmaya katılan hiçbir öğrencimiz kaybetmemiştir. Her öğrencimiz beş kitap okuyarak kitap okuma kültürünü pekiştirmiştir. Bu da öğrencilerimizin akademik başarısına olumlu katkı sağlayacaktır. Yarışmaya katılan tüm öğrencilerimizi kutluyor, onlara rehberlik eden öğretmenlerimize ve destek veren ailelerine teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

Konuşmanın ardından, Batman Okuyor Kitap Yarışması kapsamında gerçekleştirilen çevrim içi sınavda dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi.  Tören, günün anısına çekilen toplu hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA