USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Eğitim

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU

Batman İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, 2025-2026 eğitim öğretim yılı kapsamında PİKTES bünyesinde görev yapan öğretmenlerle yılsonu bilgilendirme ve değerlendirme toplantısında bir araya geldi.

MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU
26-06-2026 03:12
26-06-2026 03:16
Google News

Müdürlüğe bağlı Kitap Okuma Noktası Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen programda, eğitim öğretim yılı boyunca yürütülen çalışmalar değerlendirilirken, proje kapsamında görev yapan öğretmenlerin görüş ve önerileri de ele alındı.

Toplantıda öğretmenlerle sohbet eden İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, yıl boyunca gösterdikleri özverili ve fedakâr çalışmalar dolayısıyla öğretmenlere teşekkür ederek, belgelerini takdim etti.

Belge takdim töreninde konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer “İlimizde 2025-2026 eğitim öğretim yılında ara sınıflarda öğrenim gören ve okuma-yazma becerilerini henüz kazanamamış öğrencilere yönelik yürütülen çalışmalarda; eğitimde fırsat eşitliğinin desteklenmesi, öğrencilerimizin okuma-yazma becerilerinin geliştirilmesi ve akademik başarılarının artırılması amacıyla göstermiş olduğunuz özveri, katkı ve desteklerinizden dolayı sizlere teşekkür ediyor, başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum” ifadelerini kullandı.

Müdür Ciğer’in başkanlığında gerçekleştirilen programa Şube Müdürleri Edip Altun ve Rıdvan Ay, PİKTES İl Koordinatörü M. Ali Kasal ile proje kapsamında görev yapan öğretmenler katıldı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA